Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24040
Title: Геомаркетинг: напрям маркетингового аналізу
Authors: Євсейцева, О. С.
Тимошенко, С. Ю.
Issue Date: 2023
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Євсейцева О. С. Геомаркетинг: напрям маркетингового аналізу / О. С. Євсейцева, С. Ю. Тимошенко // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2023 року. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 87-89.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24040
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IMPER_2023_P087-089.pdf350,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.