Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24197
Title: "Digital PR" як засіб комунікації
Authors: Подольна, В. В.
Ярошенко, В. В.
Issue Date: 2014
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Ярошенко В. В. "Digital PR" як засіб комунікації / В. В. Ярошенко ; наук. кер. В. В. Подольна // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 28.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24197
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2014_P028.pdf137,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.