Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24201
Title: Мерчандайзинг як організаційно-управлінський метод стимулювання збуту одягу
Authors: Зимбалевська, Ю. В.
Духнич, С. Є.
Issue Date: 2014
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Духнич С. Є. Мерчандайзинг як організаційно-управлінський метод стимулювання збуту одягу / С. Є. Духнич ; наук. кер. Ю. В. Зимбалевська // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 32.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24201
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2014_P032.pdf142,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.