Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24228
Title: Вплив реклами на споживача
Authors: Соломенко, О. Є.
Приходько, В. Ю.
Issue Date: 2014
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Приходько В. Ю. Вплив реклами на споживача / В. Ю. Приходько ; наук. кер. О. Є. Соломенко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 48.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24228
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2014_P048.pdf137,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.