Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24257
Title: Роль ціноутворення у формуванні маркетингової політики підприємства
Authors: Ковальчук, С. В.
Тимофєєв, Д. Г.
Issue Date: 2014
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Тимофєєв Д. Г. Роль ціноутворення у формуванні маркетингової політики підприємства / Д. Г. Тимофєєв ; наук. кер. С. В. Ковальчук // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 77-78.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24257
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2014_P077-078.pdf147,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.