Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24258
Title: Основні принципи та функції маркетингу персоналу
Authors: Ковальчук, С. В.
Лень, Т. В.
Issue Date: 2014
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Лень Т. В. Основні принципи та функції маркетингу персоналу / Т. В. Лень ; наук. кер. С. В. Ковальчук // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 78.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24258
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2014_P078.pdf138,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.