Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24270
Title: Стимулювання продажу готельних продуктів (на прикладі готелю)
Other Titles: Stimulating the sale of hotel products (using the example of a hotel)
Authors: Тимейчук, А. М.
Чепіга, Владислав Сергійович
Keywords: маркетингові комунікації
стимулювання продажу
готельний продукт
marketing communications
sales promotion
hotel product
Issue Date: 2023
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Чепіга В. С. Стимулювання продажу готельних продуктів (на прикладі готелю) : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 241 Готельно-ресторанна справа / В. С. Чепіга ; наук. кер. А. М. Тимейчук ; рец. Л. В. Грибова. – Київ : КНУТД, 2023. – 51 с.
Abstract: Випускну бакалаврську роботу присвячено обґрунтуванню теоретичних основ розробки та ефективності використання комплексу маркетингових комунікацій на підприємстві готельного господарства, визначення шляхів удосконалення процесу обслуговування, аналізу формування та ефективності використання комплексу маркетингових комунікацій та стимулювання продажу послуг в готелію.
The final bachelor's thesis is devoted to the substantiation of the theoretical foundations of the development and effectiveness of the use of the marketing communications complex at the hotel industry, the determination of ways to improve the service process, the analysis of the formation and effectiveness of the use of the marketing communications complex and the stimulation of the sale of services in the hotel.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24270
Faculty: Факультет культурних і креативних індустрій
Department: Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу
Appears in Collections:Бакалаврський рівень
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dyplom241_Chepiga_Tymeichuk.pdf1,02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.