Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24343
Title: Управління брендом компанії
Other Titles: Company brand management
Authors: Касич, Алла Олександрівна
Ядвигун, Дмитро Юрійович
Keywords: бренд
брендинг
управління
аналіз
стратегія
торговельна мережа
brand
branding
management
analysis
strategy
trade network
Issue Date: 2023
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Ядвигун Д. Ю. Управління брендом компанії : дипломна бакалаврська робота за спеціальністю 073 Менеджмент / Д. Ю. Ядвигун ; наук. кер. А. О. Касич. – Київ : КНУТД, 2023. – 72 с.
Abstract: Випускну бакалаврську роботу присвячено дослідженню управління брендом компанії. Вивчено та досліджено понятійний апарат системи управління брендом компанії. Проведено аналіз діяльності підприємства з акцентом на дослідженні бренду та його значення для розвитку. Обґрунтовано стратегію управління брендом компанії, представлено ефекти компанії від здійснення брендингу через власну торговельну мережу.
The final bachelor's thesis is devoted to the study of company brand management. The conceptual apparatus of the company's brand management system was studied and researched. An analysis of the company's activities was carried out, with an emphasis on brand research and its significance for development. The company's brand management strategy is substantiated, the company's effects of branding through its own retail network are presented.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24343
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра управління та смарт-інновацій
Appears in Collections:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Бакалаврський рівень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dyplom073_Yadvygun_Kasych.pdf1,46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.