Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24363
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПономаренко, Ігор Віталійович-
dc.contributor.authorЛитовченко, Анна Геннадіївна-
dc.date.accessioned2023-08-29T10:18:28Z-
dc.date.available2023-08-29T10:18:28Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛитовченко А. Г. Формування маркетингової стратегії підприємства в цифровому середовищі : дипломна магістерська робота за спеціальністю 075 Маркетинг / А. Г. Литовченко ; наук. кер. І. В. Пономаренко ; рец. А. О. Саюн. – Київ : КНУТД, 2022. – 100 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24363-
dc.description.abstractДипломну магістерську роботу присвячено вивченню тeopeтико-методичних ocнoв дослідження маркетингу компанії у цифровому середовищі. Проведено комплексний анaлiз мapкeтингoвoї дiяльнocтi ТОВ "Алан". Представлено підходи щодо рoзрoбки стрaтегічнoгo нaпряму вдосконалення діяльності ТОВ "Алан", що дозволить компанії у довгостроковій перспективі забезпечити лідируючі позиції на ринку ковбасних виробів України, завдяки налагодженню комунікацій та формуванню позитивного іміджу серед широкого кола існуючих та потенційних споживачів. Проведено ситуаційний аналіз ринку м'ясопереробної продукції в Україні. Здійснено аналіз поточної діяльності та маркетингової стратегії ТОВ "Алан". За допомогою основних маркетингових підходів проаналізовано сильні та слабкі сторони ТОВ "Алан". Використано кластерний аналіз для групування споживачів продукції ТОВ "Алан", що дозволяє для кожної з груп користувачів розробити та використовувати специфічну політику комунікацій та стимулювання збуту. Реалізовано A/B тестування веб-ресурсу ТОВ "Алан" для врахування вподобань цільової аудиторії та оптимізації рівня конверсії на сторінках компанії в Інтернеті. Розглянуто основні напрями запровадження інновацій у сфері цифрового маркетингу компанії.uk
dc.description.abstractThe master's thesis is devoted to the study of the theoretical and methodological aspects of the company's marketing research in the digital environment. A comprehensive analysis of the marketing activities of "Alan" LLC was conducted. Approaches to the development of a strategic direction to improve the activity of "Alan" LLC are presented, which will allow the company to secure a leading position in the market of sausage products of Ukraine in the long term, thanks to the establishment of communications and the formation of a positive image among a wide range of existing and potential consumers. A situational analysis of the market of meat processing products in Ukraine was carried out. An analysis of the current activity and marketing strategy of "Alan" LLC was carried out. Analyze the strengths and weaknesses of "Alan" LLC with the help of basic marketing approaches. A cluster analysis was used to group consumers of the products of "Alan" LLC, which allows for the development and use of a specific policy of communications and sales promotion for each of the user groups. A/B testing of the web resource of "Alan" LLC was implemented to take into account the preferences of the target audience and optimize the conversion rate on the company's Internet pages. The main directions of introducing innovations in the field of digital marketing of the company are considered.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectвзаємодіяuk
dc.subjectдіджиталізаціяuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectІнтернетuk
dc.subjectкомунікаціїuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.subjectцифрове середовищеuk
dc.subjectinteractionuk
dc.subjectdigitalizationuk
dc.subjectefficiencyuk
dc.subjectInternetuk
dc.subjectcommunicationsuk
dc.subjecttarget audienceuk
dc.subjectdigital environmentuk
dc.titleФормування маркетингової стратегії підприємства в цифровому середовищіuk
dc.title.alternativeFormation of the enterprise's marketing strategy in the digital environmentuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorLytovchenko, A. G.-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupМгЗКМ-21uk
local.diplom.targetМетою дослідження є комплескний аналіз тeopeтико-методичних ocнoв дослідження особливостей формування маркетингової стратегії підприємства в цифровому середовищі, реалізація комплексного анaлiзу мapкeтингoвoї діяльності ТОВ "Алан"; рoзрoбкa стрaтегічнoгo нaпряму розвитку ТОВ "Алан" шляхом розробки дієвих управлінських рішень згідно в використаною статистичною інформацією.uk
local.diplom.objectОб’єктом дослідження є формування маркетингової стратегії ТОВ "Алан" в цифровому середовищі, що дозволить створити тісні комунікації з цільовою аудиторією в довгостроковому часовому періоді.uk
local.diplom.predmetПредметом дослідження є напрями формування маркетингової стратегії компанії у цифровому середовищі, яка функціонує на ринку ковбасних виробів в Україні.uk
local.diplom.methodПроведення магістерського дослідження було проведено шляхом застосування наступного переліку методів: аналіз, вивчення динамічних рядів, групування, порівняння та синтез.uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.speciality075 Маркетингuk
local.diplom.programКомунікаційний маркетингuk
local.contributor.altadvisorPonomarenko, I. V.-
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom075_Lytovchenko_Ponomarenko.pdf2,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.