Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24468
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKrysovatyy, A. I.en
dc.contributor.authorDesyatnyuk, O. M.en
dc.contributor.authorPtashchenko, O. V.en
dc.date.accessioned2023-09-05T21:14:30Z-
dc.date.available2023-09-05T21:14:30Z-
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationKrysovatyy A. I. Digital inclusion: financial and marketing aspects = Цифрова інклюзія: фінансовий та маркетинговий аспекти [Текст] / A. I. Krysovatyy, O. M. Desyatnyuk, O. V. Ptashchenko // Журнал стратегічних економічних досліджень. - 2023. - № 3 (14). - С. 93-102.uk
dc.identifier.issn2786-5398
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24468-
dc.description.abstractВ представленій роботі розглянуті основні аспекти формування цифрової інклюзії та визначено основні фактори впливу такі як фінансовий фактор та маркетинговий. Саме ці фактори мають суттєвий вплив на інклюзивність економічних процесів та становлення цифрової інклюзії в суспільстві. Метою представленої роботи є визначення основних елементів становлення цифрової інклюзії, дослідження факторів впливу на інклюзивність економічних процесів, визначення основних суттєвих факторів, які мають вплив на становлення цифрової інклюзії. Також визначення фінансової та маркетингової складової в цифровій інклюзії. Основними методами дослідження в представленій заботі стали: методи аналізу та синтезу для визначення основних складових цифрової інклюзії, методи дедукції і індукції для визначення факторів впливу на становлення цифрової інклюзії, графічний метод для наочного відображення представлених результатів дослідження. Фінансові та маркетингові аспекти є невід'ємною частиною цифрової інклюзії і мають важливий вплив на її успішність та результативність. Цифрові технології надають нові можливості для просування продуктів та послуг, залучення цільової аудиторії та збільшення продажів. Цифровий маркетинг дозволяє підприємствам збільшити свою видимість у Інтернеті, використовувати соціальні мережі, контент-маркетинг та інші інструменти для комунікації з клієнтами. Застосування цифрових маркетингових інструментів дозволяє збирати та аналізувати дані про поведінку клієнтів, їхній інтерес до продуктів та рекламних кампаній. Цифрова інклюзія вимагає інвестицій у сучасні технології, програмне забезпечення, обладнання та інфраструктуру. Це дозволяє підприємствам покращити продуктивність, ефективність та конкурентоспроможність. Фінансові аспекти цифрової інклюзії включають різні фінансові аспекти, які допомагають забезпечити доступність та використання цифрових технологій та інтернет-ресурсів для всіх верств населення. Для забезпечення цифрової інклюзії необхідно забезпечити фінансування на розвиток та модернізацію інфраструктури зв'язку та доступу до Інтернету. Це охоплює розбудову мереж та високошвидкісного інтернету в сільських районах, дотримання принципу "нетіньових" зон, а також зниження вартості доступу до Інтернету. Для реалізації проектів з цифрової інклюзії необхідне фінансування з боку держави, міжнародних організацій, приватного сектору та благодійних організацій. Це допоможе підтримати створення та розвиток цифрових інфраструктур, проектів з цифрової освіти та інших ініціатив, що сприяють цифровій інклюзії.uk
dc.description.abstractIn the presented work, the main aspects of the formation of digital inclusion are considered and the main influencing factors, such as financial and marketing factors, are determined. It is these factors that have a significant impact on the inclusiveness of economic processes and the establishment of digital inclusion in society. The purpose of the presented work is to determine the main elements of the formation of digital inclusion, to study the factors influencing the inclusiveness of economic processes, to determine the main essential factors that have an impact on the formation of digital inclusion. Also definition of financial and marketing component in digital inclusion. The main methods of research in the presented concern were: methods of analysis and synthesis to determine the main components of digital inclusion, methods of deduction and induction to determine the factors influencing the formation of digital inclusion, a graphic method for visual display of the presented research results. Financial and marketing aspects are an integral part of digital inclusion and have an important impact on its success and effectiveness. Digital technologies provide new opportunities for promoting products and services, attracting target audiences and increasing sales. Digital marketing allows businesses to increase their visibility online, use social media, content marketing and other tools to communicate with customers. The use of digital marketing tools allows you to collect and analyze data on customer behavior, their interest in products and advertising campaigns. Digital inclusion requires investment in modern technologies, software, equipment and infrastructure. This allows businesses to improve productivity, efficiency and competitiveness. Financial aspects of digital inclusion include various financial aspects that help ensure the availability and use of digital technologies and Internet resources for all segments of the population. To ensure digital inclusion, it is necessary to provide funding for the development and modernization of communication infrastructure and access to the Internet. This includes the development of networks and high-speed Internet in rural areas, compliance with the principle of "non-shadow" zones, as well as reducing the cost of Internet access. The implementation of digital inclusion projects requires funding from the state, international organizations, the private sector, and charitable organizations. This will help support the creation and development of digital infrastructures, digital education projects and other initiatives promoting digital inclusion.en
dc.languageen
dc.subjectінклюзивна економікаuk
dc.subjectцифровізаціяuk
dc.subjectбізнес-процесиuk
dc.subjectфактор впливуuk
dc.subjectекономічний розвитокuk
dc.subjectекономічна інклюзіяuk
dc.subjectinclusive economyen
dc.subjectdigitalizationen
dc.subjectbusiness processesen
dc.subjectimpact factoren
dc.subjecteconomic developmenten
dc.subjecteconomic inclusionen
dc.titleDigital inclusion: financial and marketing aspectsen
dc.title.alternativeЦифрова інклюзія: фінансовий та маркетинговий аспекти
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorКрисоватий, А. І.uk
local.contributor.altauthorДесятнюк, О. М.uk
local.contributor.altauthorПтащенко, О. В.uk
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceЖурнал стратегічних економічних дослідженьuk
local.source.number№ 3 (14)uk
local.identifier.doi10.30857/2786-5398.2023.3.10
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Журнал стратегічних економічних досліджень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
JSED_2023_N3(14)_P093-102.pdf262,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.