Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24468
Title: Digital inclusion: financial and marketing aspects
Other Titles: Цифрова інклюзія: фінансовий та маркетинговий аспекти
Authors: Krysovatyy, A. I.
Desyatnyuk, O. M.
Ptashchenko, O. V.
Keywords: інклюзивна економіка
цифровізація
бізнес-процеси
фактор впливу
економічний розвиток
економічна інклюзія
inclusive economy
digitalization
business processes
impact factor
economic development
economic inclusion
Issue Date: 2023
Citation: Krysovatyy A. I. Digital inclusion: financial and marketing aspects = Цифрова інклюзія: фінансовий та маркетинговий аспекти [Текст] / A. I. Krysovatyy, O. M. Desyatnyuk, O. V. Ptashchenko // Журнал стратегічних економічних досліджень. - 2023. - № 3 (14). - С. 93-102.
Source: Журнал стратегічних економічних досліджень
Abstract: В представленій роботі розглянуті основні аспекти формування цифрової інклюзії та визначено основні фактори впливу такі як фінансовий фактор та маркетинговий. Саме ці фактори мають суттєвий вплив на інклюзивність економічних процесів та становлення цифрової інклюзії в суспільстві. Метою представленої роботи є визначення основних елементів становлення цифрової інклюзії, дослідження факторів впливу на інклюзивність економічних процесів, визначення основних суттєвих факторів, які мають вплив на становлення цифрової інклюзії. Також визначення фінансової та маркетингової складової в цифровій інклюзії. Основними методами дослідження в представленій заботі стали: методи аналізу та синтезу для визначення основних складових цифрової інклюзії, методи дедукції і індукції для визначення факторів впливу на становлення цифрової інклюзії, графічний метод для наочного відображення представлених результатів дослідження. Фінансові та маркетингові аспекти є невід'ємною частиною цифрової інклюзії і мають важливий вплив на її успішність та результативність. Цифрові технології надають нові можливості для просування продуктів та послуг, залучення цільової аудиторії та збільшення продажів. Цифровий маркетинг дозволяє підприємствам збільшити свою видимість у Інтернеті, використовувати соціальні мережі, контент-маркетинг та інші інструменти для комунікації з клієнтами. Застосування цифрових маркетингових інструментів дозволяє збирати та аналізувати дані про поведінку клієнтів, їхній інтерес до продуктів та рекламних кампаній. Цифрова інклюзія вимагає інвестицій у сучасні технології, програмне забезпечення, обладнання та інфраструктуру. Це дозволяє підприємствам покращити продуктивність, ефективність та конкурентоспроможність. Фінансові аспекти цифрової інклюзії включають різні фінансові аспекти, які допомагають забезпечити доступність та використання цифрових технологій та інтернет-ресурсів для всіх верств населення. Для забезпечення цифрової інклюзії необхідно забезпечити фінансування на розвиток та модернізацію інфраструктури зв'язку та доступу до Інтернету. Це охоплює розбудову мереж та високошвидкісного інтернету в сільських районах, дотримання принципу "нетіньових" зон, а також зниження вартості доступу до Інтернету. Для реалізації проектів з цифрової інклюзії необхідне фінансування з боку держави, міжнародних організацій, приватного сектору та благодійних організацій. Це допоможе підтримати створення та розвиток цифрових інфраструктур, проектів з цифрової освіти та інших ініціатив, що сприяють цифровій інклюзії.
In the presented work, the main aspects of the formation of digital inclusion are considered and the main influencing factors, such as financial and marketing factors, are determined. It is these factors that have a significant impact on the inclusiveness of economic processes and the establishment of digital inclusion in society. The purpose of the presented work is to determine the main elements of the formation of digital inclusion, to study the factors influencing the inclusiveness of economic processes, to determine the main essential factors that have an impact on the formation of digital inclusion. Also definition of financial and marketing component in digital inclusion. The main methods of research in the presented concern were: methods of analysis and synthesis to determine the main components of digital inclusion, methods of deduction and induction to determine the factors influencing the formation of digital inclusion, a graphic method for visual display of the presented research results. Financial and marketing aspects are an integral part of digital inclusion and have an important impact on its success and effectiveness. Digital technologies provide new opportunities for promoting products and services, attracting target audiences and increasing sales. Digital marketing allows businesses to increase their visibility online, use social media, content marketing and other tools to communicate with customers. The use of digital marketing tools allows you to collect and analyze data on customer behavior, their interest in products and advertising campaigns. Digital inclusion requires investment in modern technologies, software, equipment and infrastructure. This allows businesses to improve productivity, efficiency and competitiveness. Financial aspects of digital inclusion include various financial aspects that help ensure the availability and use of digital technologies and Internet resources for all segments of the population. To ensure digital inclusion, it is necessary to provide funding for the development and modernization of communication infrastructure and access to the Internet. This includes the development of networks and high-speed Internet in rural areas, compliance with the principle of "non-shadow" zones, as well as reducing the cost of Internet access. The implementation of digital inclusion projects requires funding from the state, international organizations, the private sector, and charitable organizations. This will help support the creation and development of digital infrastructures, digital education projects and other initiatives promoting digital inclusion.
DOI: 10.30857/2786-5398.2023.3.10
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24468
ISSN: 2786-5398
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Журнал стратегічних економічних досліджень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
JSED_2023_N3(14)_P093-102.pdf262,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.