Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24514
Title: Напрями підвищення конкурентоспроможності ВАТ "ТриО" на ринку жіночого взуття
Authors: Яренко, А. В.
Карпенко, І. В.
Issue Date: 2014
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Карпенко І. В. Напрями підвищення конкурентоспроможності ВАТ "ТриО" на ринку жіночого взуття / І. В. Карпенко ; наук. кер. А. В. Яренко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 92.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24514
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2014_P092.pdf137,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.