Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24534
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛойко, Є. М.-
dc.contributor.authorТиндирика, О. О.-
dc.date.accessioned2023-09-09T19:20:23Z-
dc.date.available2023-09-09T19:20:23Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЛойко Є. М. Національні українські жіночі прикраси як тренд етномаркетингу / Є. М. Лойко, О. О. Тиндирика // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 112.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24534-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleНаціональні українські жіночі прикраси як тренд етномаркетингуuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2014-11-14-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2014_P112.pdf137,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.