Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24543
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЛабурцева, О. І.uk
dc.contributor.authorМурована, Л. В.-
dc.date.accessioned2023-09-09T20:06:49Z-
dc.date.available2023-09-09T20:06:49Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМурована Л. В. Теоретичні основи використання матричних методів в процесі формування асортиментного портфеля підприємства / Л. В. Мурована ; наук. кер. О. І. Лабурцева // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 121.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24543-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleТеоретичні основи використання матричних методів в процесі формування асортиментного портфеля підприємстваuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2014-11-14-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2014_P121.pdf185,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.