Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24543
Title: Теоретичні основи використання матричних методів в процесі формування асортиментного портфеля підприємства
Authors: Лабурцева, О. І.
Мурована, Л. В.
Issue Date: 2014
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Мурована Л. В. Теоретичні основи використання матричних методів в процесі формування асортиментного портфеля підприємства / Л. В. Мурована ; наук. кер. О. І. Лабурцева // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 121.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24543
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2014_P121.pdf185,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.