Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24558
Назва: Етапи формування та важелі посилення бренду
Автори: Зимбалевська, Ю. В.
Христодорова, В. Р.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Київський національний універститет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Христодорова В. Р. Етапи формування та важелі посилення бренду / В. Р. Христодорова ; наук. кер. Ю. В. Зимбалевська // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 136.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24558
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2014_P136.pdf187,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.