Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24602
Title: Айдентика та її значення при розробці фірмового стилю української галереї сучасного мистецтва
Other Titles: Identity and its significance in the development of the Ukrainian gallery of contemporary art
Authors: Шаура, Аліна
Ярошевець, Олена
Сидоренко, Юлія
Маслєннікова, Вікторія
Ніколайчук, Поліна
Keywords: айдентика
фірмовий стиль
бренд
дизайн
арт-дизайн
identity
corporate style
brand
design
art design
Issue Date: 2023
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Айдентика та її значення при розробці фірмового стилю української галереї сучасного мистецтва / А. Шаура, О. Ярошевець, Ю. Сидоренко, В. Маслєннікова, П. Ніколайчук // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2023 року. – У 2-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 124-127.
Abstract: Представлено результати розгляду питання айдентики та її значення при розробці фірмового стилю української галереї сучасного мистецтва. Досліджено фірмовий стиль та значення айдентики при розробці української галереї сучасного мистецтва. Розглянуто сучасні тенденції айдентики в сучасному мистецтві.
The results of consideration of the issue of identity and its significance in the development of the Ukrainian contemporary art gallery are presented. The method of work is to study corporate style and the meaning of identity in the development of the Ukrainian gallery of modern art, as well as to present modern trends in identity.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24602
Appears in Collections:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD_2023_V1_P124-127.pdf580,13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.