Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24730
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Абизов, Вадим | - |
dc.contributor.author | Короткова, Валерія | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-25T11:18:07Z | - |
dc.date.available | 2023-09-25T11:18:07Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Абизов В. Особливості організації предметно-просторового середовища дошкільних закладів інклюзивного типу / В. Абизов, В. Короткова // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2023 року. – У 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 153-156. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24730 | - |
dc.description.abstract | Метою дослідження є виявлення особливостей організації предметно-просторового середовища для дітей з особливими освітніми проблемами (ООП) в дошкільних навчальних закладах. У дослідженні, на базі узагальнення наукових досліджень та літературних джерел, проаналізовано основні планувальне-композиційні засоби організації предметно-просторового середовища дитячих навчальних приміщень, зокрема такі як: функціональне зонування, меблювання простору приміщень інклюзивного типу, колористичні та стильові рішення, а також рекомендації щодо вибору оздоблювальних матеріалів та текстур. | uk |
dc.description.abstract | The purpose of the study is to identify the peculiarities of the organization of the subject-spatial environment for children with special educational problems (SEN) in preschool educational institutions. The study, based on the generalization of scientific research and literary sources, analyzed the main planning and compositional means of organizing the subject-spatial environment of children's educational premises, in particular, such as: functional zoning, furnishing the space of inclusive-type premises, color and style solutions, as well as recommendations for choosing finishing materials and textures. | en |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Київський національний університет технологій та дизайну | uk |
dc.subject | дизайн | uk |
dc.subject | інклюзія | uk |
dc.subject | дошкільні заклади освіти | uk |
dc.subject | предметно-просторове середовище | uk |
dc.subject | design | uk |
dc.subject | inclusion | uk |
dc.subject | preschool educational institutions | uk |
dc.subject | subjectspatial environment | uk |
dc.title | Особливості організації предметно-просторового середовища дошкільних закладів інклюзивного типу | uk |
dc.title.alternative | Peculiarities of organisation of subject-spatial environment of preschool institutions of inclusive type | uk |
dc.type | Thesis | uk |
local.contributor.altauthor | Abyzov, V. | - |
local.contributor.altauthor | Korotkova, V. | - |
local.conference.location | Київ | - |
local.conference.date | 2023-04-27 | - |
local.conference.name | Актуальні проблеми сучасного дизайну | - |
local.conference.section | Перспективи розвитку дизайну архітектурного середовища | uk |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми сучасного дизайну Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
APSD_2023_V2_P153-156.pdf | 896,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.