Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24752
Назва: Колірна терапія, як елемент у світлодизайні інтерактивного дитячого простору
Інші назви: Color therapy as an element in the lighting design of interactive children's spaces
Автори: Олейнікова, І. В.
Дзікевич, А. В.
Кириченко, Римма Вікторівна
Ключові слова: арт-терапія
кольоровий світлодизайн
тест Люшера
метод колірних виборів
емоційно-психологічний стан
art therapy
color lighting design
Luscher test
method of color choices
emotional and psychological state
Дата публікації: 2023
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Олейнікова І. Колірна терапія, як елемент у світлодизайні інтерактивного дитячого простору / І. В. Олейнікова, А. В. Дзікевич, Р. В. Кириченко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2023 року. – У 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 221-224.
Короткий огляд (реферат): Представлено розробку методики дослідження впливу світлотерапії для відновлення емоційного стану дітей після травматичних подій. У методиці пропонується використання методу колірних виборів Л. Собчик – модифікованого варіанту восьмиколірного тесту Люшера для вивчення неусвідомлюваних проблем особистості, актуального стану та інших характеристик. Даний метод буде використовуватися для вхідного та вихідного контролю дітей під час проведення колірної терапії з різними діапазонами довжин хвиль випромінювання. Додавання складової арт-дизайну дозволить створити простір, який відображатиме цінності сучасного покоління дітей – незалежність, винахідливість та відсутність обмежень. Ці методи та терапії можуть бути корисними для практикуючих психологів та арт-терапевтів, що працюють із дітьми.
The development of a methodology for investigating the effect of light therapy on the emotional recovery of children after traumatic events is presented. The methodology proposes the use of L. Sobchik's color choice method and Luscher's modified eight-color test to study unconscious personality problems, current state, and other characteristics. This method will be used for input and output control of children during color therapy with different ranges of wavelength radiation. Adding an art design component will create a space that reflects the values of modern children - independence, ingenuity, and a lack of limitations. These methods and therapies can be useful for practicing psychologists and art therapists working with children.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24752
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну
Кафедра прикладної фізики та вищої математики (ПФВМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2023_V2_P221-224.pdf618,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.