Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24770
Title: | Принципи формування інтер’єрного середовища сучасних студентських навчальних центрів |
Other Titles: | Principles of forming the interior environment of modern student learning centers |
Authors: | Шмельова-Нестеренко, О. Є. Ганущак-Єфіменко, Л. М. Ященко, Марія |
Keywords: | дизайн інтер’єру студентський простір заклади вищої освіти адаптивне середовище освітній простір комунікативне навчання interior design student space higher education institutions adaptive environment educational space communicative learning |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Citation: | Шмельова-Нестеренко О. Є. Принципи формування інтер’єрного середовища сучасних студентських навчальних центрів / О. Є. Шмельова-Нестеренко, Л. М. Ганущак-Єфіменко, М. Ященко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2023 року. – У 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 287-289. |
Abstract: | В статті розглянуто особливості дизайну інтер’єрного середовища студентських навчальних центрів. Визначено основні принципи та підходи до формування багатофункціональних та адаптивних центрів, спрямованих на покращення комунікативних навичок здобувачів освіти. The article examines the features of interior design for student learning centers. The main principles and approaches to creating multifunctional and adaptive centers aimed at improving the communication skills of education seekers have been identified. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24770 |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми сучасного дизайну Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ) Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
APSD_2023_V2_P287-289.pdf | 637,89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.