Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24778
Title: Формування проєктного мислення – підґрунтя особистісної і професійної самореалізації студентів закладів арт-освіти – методологічні аспекти
Other Titles: Formation of project thinking – the foundation of personal and professional self-fulfillment of students of art education institutions – methodological aspects
Authors: Більдер, Наталя
Keywords: особистісний потенціал
проєктне мислення
горизонт планування
мотивація досягнень
рефлексивність
personal potential
project thinking
planning horizon
achievement motivation
reflectivity
Issue Date: 2023
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Більдер Н. Формування проєктного мислення – підґрунтя особистісної і професійної самореалізації студентів закладів арт-освіти – методологічні аспекти / Н. Більдер // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2023 року. – У 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 307-309.
Abstract: Розглянуто методологічні аспекти формування у студентів сучасних уявлень про професіоналізм, динаміку професійної самореалізації особистості шляхом опанування технологіями проєктного мислення як здатності чітко визначати проблему та знаходити способи її вирішення в умовах обмеженості ресурсів і прагматичної невизначеності реалій сьогодення.
The methodological aspects of the formation of students' modern ideas about professionalism, the dynamics of professional self-realization of the individual by mastering the technologies of project thinking as the ability to clearly define a problem and find ways to solve it in modern conditions of limited resources and uncertanity.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24778
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD_2023_V2_P307-309.pdf571,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.