Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24778
Title: | Формування проєктного мислення – підґрунтя особистісної і професійної самореалізації студентів закладів арт-освіти – методологічні аспекти |
Other Titles: | Formation of project thinking – the foundation of personal and professional self-fulfillment of students of art education institutions – methodological aspects |
Authors: | Більдер, Наталя |
Keywords: | особистісний потенціал проєктне мислення горизонт планування мотивація досягнень рефлексивність personal potential project thinking planning horizon achievement motivation reflectivity |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Citation: | Більдер Н. Формування проєктного мислення – підґрунтя особистісної і професійної самореалізації студентів закладів арт-освіти – методологічні аспекти / Н. Більдер // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2023 року. – У 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 307-309. |
Abstract: | Розглянуто методологічні аспекти формування у студентів сучасних уявлень про професіоналізм, динаміку професійної самореалізації особистості шляхом опанування технологіями проєктного мислення як здатності чітко визначати проблему та знаходити способи її вирішення в умовах обмеженості ресурсів і прагматичної невизначеності реалій сьогодення. The methodological aspects of the formation of students' modern ideas about professionalism, the dynamics of professional self-realization of the individual by mastering the technologies of project thinking as the ability to clearly define a problem and find ways to solve it in modern conditions of limited resources and uncertanity. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24778 |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми сучасного дизайну |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
APSD_2023_V2_P307-309.pdf | 571,32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.