Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24794
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоліщук, Олена-
dc.contributor.authorКуленюк, Діана-
dc.date.accessioned2023-09-28T12:06:43Z-
dc.date.available2023-09-28T12:06:43Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПоліщук О. Метод інтерв’ю та його застосування у сучасній дизайн-практиці: специфіка та потенціал у дизайн-діяльності / О. Поліщук, Д. Куленюк // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2023 року. – У 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 363-366.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24794-
dc.description.abstractДосліджено метод інтерв’ю й специфіку його застосування у сучасній дизайн-практиці. З’ясовано, що у практиці теперішнього дизайну інтерв’ю є корисним для з’ясування уподобань цільової групи при створенні інноваційних дизайн-проєктів. Метою цієї розвідки є аналіз проведення інтерв’ю в онлайн формі та дослідження його специфіки при реалізації. Виявлено важливість методу інтерв’ю для пілотажних досліджень реалізованих дизайнерських розробок, щоб з’ясувати особливості появи їх креативної ідеї, легенди ТМ або марки послуг, етапів розробки фірмової символіки тощо.uk
dc.description.abstractThe method of interviewing and its specific application in modern design practice have been studied. It has been found that in current design practice, interviews are useful for determining the preferences of the target group when creating innovative design projects. The purpose of this research is to analyze the implementation of interviews in an online format and study their specifics during implementation. The importance of the interview method for pilot studies of already implemented design developments has been identified in order to determine the peculiarities of the emergence of their creative idea, the legend of the trademark or service brand, the stages of developing corporate identity, and so on.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectметод опитуванняuk
dc.subjectінтерв’ю в дизайніuk
dc.subjectонлайн-інтерв’юuk
dc.subjectспостереженняuk
dc.subjectдизайн-проєктuk
dc.subjectsurveyuk
dc.subjectinterview method in designuk
dc.subjectobservationuk
dc.subjectonline interviewuk
dc.subjectdesign projectuk
dc.titleМетод інтерв’ю та його застосування у сучасній дизайн-практиці: специфіка та потенціал у дизайн-діяльностіuk
dc.title.alternativeMethod of interview and its application in modern design practice: specifics and potential in design activityuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorPolishchuk, O.-
local.contributor.altauthorKuleniuk, D.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2023-04-27-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
local.conference.sectionПідприємницькі та освітні аспекти дизайн-діяльностіuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2023_V2_P363-366.pdf567,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.