Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24794
Назва: Метод інтерв’ю та його застосування у сучасній дизайн-практиці: специфіка та потенціал у дизайн-діяльності
Інші назви: Method of interview and its application in modern design practice: specifics and potential in design activity
Автори: Поліщук, Олена
Куленюк, Діана
Ключові слова: метод опитування
інтерв’ю в дизайні
онлайн-інтерв’ю
спостереження
дизайн-проєкт
survey
interview method in design
observation
online interview
design project
Дата публікації: 2023
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Поліщук О. Метод інтерв’ю та його застосування у сучасній дизайн-практиці: специфіка та потенціал у дизайн-діяльності / О. Поліщук, Д. Куленюк // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2023 року. – У 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 363-366.
Короткий огляд (реферат): Досліджено метод інтерв’ю й специфіку його застосування у сучасній дизайн-практиці. З’ясовано, що у практиці теперішнього дизайну інтерв’ю є корисним для з’ясування уподобань цільової групи при створенні інноваційних дизайн-проєктів. Метою цієї розвідки є аналіз проведення інтерв’ю в онлайн формі та дослідження його специфіки при реалізації. Виявлено важливість методу інтерв’ю для пілотажних досліджень реалізованих дизайнерських розробок, щоб з’ясувати особливості появи їх креативної ідеї, легенди ТМ або марки послуг, етапів розробки фірмової символіки тощо.
The method of interviewing and its specific application in modern design practice have been studied. It has been found that in current design practice, interviews are useful for determining the preferences of the target group when creating innovative design projects. The purpose of this research is to analyze the implementation of interviews in an online format and study their specifics during implementation. The importance of the interview method for pilot studies of already implemented design developments has been identified in order to determine the peculiarities of the emergence of their creative idea, the legend of the trademark or service brand, the stages of developing corporate identity, and so on.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24794
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2023_V2_P363-366.pdf567,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.