Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24815
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГородянська, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorЗасенко, Сергій Володимирович-
dc.date.accessioned2023-10-06T09:04:19Z-
dc.date.available2023-10-06T09:04:19Z-
dc.date.issued2023-08-09-
dc.identifier.citationГородянська Л. В. Цифрові технології в підготовці магістрів з креативних індустрій [Електронний ресурс] / Л. В. Городянська, С. В. Засенко // Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти. – 2023. – № 3: Присвячений 90-річчю Національного авіаційного університету. – С. 155-162. – Режим доступу: https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/DEU/article/view/17775uk
dc.identifier.issn2786-5495 (online)uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24815-
dc.description.abstractОбґрунтовано напрями впровадження цифрових технологій в освітній процес студентів-магістрів з креативних індустрій. Визначено пріоритетні шляхи оновлення профільних навчальних дисциплін для магістрів, основними серед яких є: дистанційна та змішана форми навчання; засоби віртуальної реальності; засоби доповненої реальності. З’ясовано, що організація навчального процесу з урахуванням цифрових технологій потребує формування у викладачів та студентів-магістрів вищого навчального закладу належного рівня цифрових компетентностей, що дозволить забезпечити якісну підготовку сучасних фахівців у галузі образотворчого мистецтва.uk
dc.description.abstractThe directions of introducing digital technologies into the educational process of creative industries master’s are substantiated. The priority ways of improving profile academic disciplines of master’s are determined, the main of which are: distance and blended learning; Virtual Reality; Augmented Reality. Based on the findings, the organization of the educational process must take into account digital technologies by ensuring that teachers and master's students of higher educational institutions possess adequate digital competencies, which will ensure high quality training of the fine arts students.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдистанційна форма навчанняuk
dc.subjectзмішана форма навчанняuk
dc.subjectцифрова компетентністьuk
dc.subjectцифрові технологіїuk
dc.subjectкреативні індустріїuk
dc.subjectdistance learninguk
dc.subjectblended learninguk
dc.subjectdigital competenceuk
dc.subjecteducational environmentuk
dc.subjectdigital technologiesuk
dc.subjectcreative industriesuk
dc.titleЦифрові технології в підготовці магістрів з креативних індустрійuk
dc.title.alternativeDigital technologies in master's training from creative industriesuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorGorodianska, Larysa-
local.contributor.altauthorZasenko, Serhii-
local.subject.sectionПроблеми вищої освітиuk
local.sourceДистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспектиuk
local.sourceDistance education in Ukraine: innovative, normative-legal, pedagogical aspectsuk
local.subject.facultyФакультет культурних і креативних індустрійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесуuk
local.identifier.doi10.18372/2786-5495.1.17775uk
local.identifier.urihttps://jrnl.nau.edu.ua/index.php/DEU/article/view/17775uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
155-162.pdf347,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.