Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24820
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІсакова, Єлизавета Павлівна-
dc.date.accessioned2023-10-06T10:58:38Z-
dc.date.available2023-10-06T10:58:38Z-
dc.date.issued2023-09-12-
dc.identifier.citationІсакова Є. П. Англомовні ідіоматичні сполучення в медіадискурсі економічного спрямування [Електронний ресурс] / Є. П. Ісакова // Вісник науки та освіти (Серія "Філологія", Серія "Педагогіка", Серія "Соціологія", Серія "Культура і мистецтво", Серія "Історія та археологія"). – 2023. – № 8 (14). – С. 175-186. – Режим доступу: http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/6175uk
dc.identifier.issn2786-6165 (online)uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24820-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу ідіоматичних сполучень в англійському медіадискурсі економічного спрямування. Мета статті полягає у вивченні та описі особливостей функціонування англійських ідіоматичних сполучень у дискурсі економічно зорієнтованих медійних текстах, що сприяє виявленню елементів аналізу цього дискурсу в сучасній парадигмі лінгвістичного знання. Відповідно до мети дослідження було поставлено такі завдання: представити огляд досвіду вітчизняних і закордонних учених у царині дослідження ідіоматичної фразеології; вивчити лексико-семантичні, структурні та стилістичні особливості функціонування ідіоматичних фразеологічних сполук у дискурсі економічно зорієнтованих медійних текстів. У статті узагальнено досвід українських і закордонних лексикографів у галузі дослідження ідіоматики мови. У ній систематизовано й узагальнено різні підходи до визначення основних термінів ідіом і виявлено основні результати, представлені в роботах українських і закордонних учених у галузі англійської ідіоматики. Попри те, що дефініція "ідіома" є ключовою для фразеології, вона є відкритою для інтерпретації відповідно до визначень, що їх дають вітчизняні та зарубіжні дослідники. Автори аналізують онтологію ідіом в економічно-орієнтованому дискурсі сучасних англомовних ЗМІ. Розглянуто приклади найбільш уживаних ідіом у медіадискурсі. Для аналізу та інтерпретації інформації, пов'язаної з ідіоматичними конструкціями, у роботі використано автентичні англомовні медійні тексти. Під час аналізу медійних текстів економічного змісту, встановлено, що ідіоматичні сполучення в медіадискурсі за своїм функціональним значенням є інтертекстуальними включеннями, які взаємодіють з основними текстами, включно з культурними реаліями. Автором статті з’ясовано, що ідіоматичні поєднання надають виразності економічному медіадискурсу та сприяють формуванню громадської думки, включно з логічним та емоційним сприйняттям текстів і розумінням авторської позиції. Використання ідіоматичних сполучень у медіадискурсі, з одного боку, відображає сучасні тенденції економічного розвитку, а з іншого – актуалізує елементи культури та їхній внутрішній зміст.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the analysis of idiomatic collocations in the English media discourse of economic orientation. The aim of the article is to study and describe the peculiarities of the functioning of English idiomatic collocations in the discourse of economically oriented media texts, which contributes to the identification of elements of the analysis of this discourse in the modern paradigm of linguistic knowledge. In accordance with the aim of the study, the following tasks were set: to present an overview of the experience of domestic and foreign scholars in the field of idiomatic phraseology research; to study lexical and semantic, structural and stylistic features of the functioning of idiomatic phraseological compounds in the discourse of economically oriented media texts. The article summarizes the experience of Ukrainian and foreign lexicographers in the field of language idiom research. It systematizes and summarizes different approaches to the definition of the main terms of idioms and reveals the main results presented in the works of Ukrainian and foreign scholars in the field of English idiomatics. Despite the fact that the definition of "idiom" is the key one for phraseology, it is open to interpretation in accordance with the definitions given by domestic and foreign researchers. The authors analyze the ontology of idioms in the economically oriented discourse of modern English-language media. Examples of the most commonly used idioms in media discourse are considered. Authentic English-language media texts are used to analyze and interpret information related to idiomatic constructions. In the course of the analysis of media texts with economic content, it was found that idiomatic collocations in media discourse are intertextual inclusions that interact with the main texts, including cultural realities, in terms of their functional meaning. The author of the article have found that idiomatic collocations give expressiveness to economic media discourse and contribute to the formation of public opinion, including the logical and emotional perception of texts and understanding of the author's position. The use of idiomatic collocations in media discourse, on the one hand, reflects current trends in economic development, and on the other hand, actualizes cultural elements and their internal content.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectанглійська моваuk
dc.subjectідіоматичні сполученняuk
dc.subjectекономічно зорієнтований дискурсuk
dc.subjectмедіадискурсuk
dc.subjectфразеологіяuk
dc.subjectEnglishuk
dc.subjectidiomatic collocationsuk
dc.subjecteconomically oriented discourseuk
dc.subjectmedia discourseuk
dc.subjectphraseologyuk
dc.titleАнгломовні ідіоматичні сполучення в медіадискурсі економічного спрямуванняuk
dc.title.alternativeEnglish idiomatic collocations in economic media discourseuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorIsakova, Yelizaveta Pavlivna-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourceВісник науки та освіти (Серія "Філологія", Серія "Педагогіка", Серія "Соціологія", Серія "Культура і мистецтво", Серія "Історія та археологія")uk
local.sourceBulletin of Science and Education (Series "Philology", Series "Pedagogy", Series "Sociology", Series "Culture and Art", Series "History and Archeology")uk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладу (ФП)uk
local.identifier.doi10.52058/2786-6165-2023-8(14)-175-186uk
local.identifier.urihttp://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/6175uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
article.pdf383,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.