Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25043
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШаповал, А. Г.-
dc.contributor.authorМазніченко, О. В.-
dc.contributor.authorОсадча, А. М.-
dc.date.accessioned2023-11-11T15:24:39Z-
dc.date.available2023-11-11T15:24:39Z-
dc.date.issued2023-06-16-
dc.identifier.citationШаповал А. Г. Роль дизайну у створенні фірмового стилю / А. Г. Шаповал, О. В. Мазніченко, А. М. Осадча // Теорія та практика дизайну. – 2023. – Вип. 28. – С. 212-219.uk
dc.identifier.issn2415-8151 (Print)uk
dc.identifier.issn2786-8664 (Online)uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25043-
dc.description.abstractМетою даної публікації являється систематизація й узагальнення відомостей щодо ролі дизайну в конструюванні фірмового стилю. У публікації використані такі методи дослідження: компаративний (при зіставленні різних логотипів), типологічний та описовий методи аналізу ролі дизайну в конструюванні фірмового стилю, узагальнення (для підведення проміжних і заключних підсумків дослідження, формулювання висновків), комплексний підхід (дозволив підпорядкувати усі елементи змісту та форми пропонованої статті меті й завданням дослідження). У статті встановлені основні віхи співвідношення дизайну й конструювання фірмового стилю. Обґрунтовані підходи до розробки маркетингової стратегії використання дизайну в ході розробки фірмового стилю. Висновки, отримані у статті, можуть бути використані під час підготовки навчальних матеріалів з історії фірмового стилю й реклами. Висновки. Виявлено, що дизайн відіграє важливу роль у кожному вимірі фірмового стилю, будь-то зосередження на сильних сторонах організації в традиційному підході, задоволення незадоволених потреб споживачів у перехідному періоді або залучення нових клієнтів чи успішне використання ідей розробки нових продуктів у трансформаційному бізнес-вимірі. Графічний дизайн розвиває ідентичність бізнесу за допомогою брендингу, починаючи від створення та макета логотипу, вибору кольорів і супутніх матеріалів бренду, які використовуються для просування та реклами продуктів. За допомогою графічного дизайну та брендингу це допомагає бізнесу будувати цінності, як дизайн продукту передає інформацію та які емоції дизайнер прагне, щоби цільова аудиторія відчувала. По суті, графічний дизайн і брендинг йдуть рука об руку. Ідентифікація бренду не може бути створена без візуальних елементів, що її оточують. Існує чіткий зв’язок між фірмовим стилем та архітектурою бренду. Налагоджена архітектура бренду є передумовою для початку процесу розробки фірмового стилю. Управління дизайном – це не єдина галузь, яка повинна бути залучена до розробки та управління корпоративним стилем і брендингом. Фірмовий стиль, безумовно, вимагає підтримки з боку керівництва певної компанії. Ресурси в розробці фірмового стилю повинні бути об’єднані зсередини фірми, яка розробляє фірмовий стиль, та її зовнішніх консультантів.uk
dc.description.abstractThe purpose of this publication is to systematize and generalize information about the role of design in the construction of corporate style. The following research methods are used in the publication: comparative (when comparing different logos), typological and descriptive methods of analyzing the role of design in the construction of corporate style, generalization (for summarizing the intermediate and final results of the research, formulating conclusions), a comprehensive approach (allowed to subordinate all elements of the content and the form of the proposed article, the goals and objectives of the research). The article establishes the main milestones of the relationship between design and construction of corporate style. Reasoned approaches to the development of a marketing strategy for the use of design in the course of developing a corporate style. The conclusions obtained in the article can be used during the preparation of educational materials on the history of corporate style and advertising. Design has been found to play an important role in every dimension of corporate identity, whether it is focusing on an organization’s strengths in a traditional approach, meeting unmet consumer needs in transition or attracting new customers, or successfully leveraging new product development ideas in a transformative business dimension. Graphic design develops the identity of a business through branding, from the creation and layout of the logo, to the choice of colors and associated brand materials used to promote and advertise products. Through graphic design and branding, it helps businesses build values, how product design conveys information, and what emotions the designer wants the target audience to feel. In essence, graphic design and branding go hand in hand. A brand identity cannot be created without visual elements surrounding it. There is a clear connection between corporate identity and brand architecture. An established brand architecture is a prerequisite for starting the process of developing a corporate style. Design management is not the only industry that should be involved in the development and management of corporate style and branding. Corporate style, of course, requires support from the management of a certain company. Resources in the development of a corporate style should be combined from within the firm that develops the corporate style and its external consultants.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectуправління дизайномuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectісторіяuk
dc.subjectпродукціяuk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectпросуванняuk
dc.subjectdesignuk
dc.subjectdesign managementuk
dc.subjectgraphic designuk
dc.subjectcorporate styleuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjecthistoryuk
dc.subjectproductsuk
dc.subjectimageuk
dc.subjectpromotionuk
dc.titleРоль дизайну у створенні фірмового стилюuk
dc.title.alternativeThe role of design in creating corporate identityuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorShapoval, A.-
local.contributor.altauthorMaznichenko, O.-
local.contributor.altauthorOsadcha, A.-
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.sourceТеорія та практика дизайнуuk
local.sourceTheory and practice of designuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра мультимедійного дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра графічного дизайнуuk
local.identifier.doi10.32782/2415-8151.2023.28.23uk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Кафедра графічного дизайну (ГД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20231107_304.pdf321,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.