Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25043
Title: Роль дизайну у створенні фірмового стилю
Other Titles: The role of design in creating corporate identity
Authors: Шаповал, А. Г.
Мазніченко, О. В.
Осадча, А. М.
Keywords: дизайн
управління дизайном
графічний дизайн
фірмовий стиль
реклама
маркетинг
історія
продукція
імідж
просування
design
design management
graphic design
corporate style
advertising
marketing
history
products
image
promotion
Issue Date: 16-Jun-2023
Citation: Шаповал А. Г. Роль дизайну у створенні фірмового стилю / А. Г. Шаповал, О. В. Мазніченко, А. М. Осадча // Теорія та практика дизайну. – 2023. – Вип. 28. – С. 212-219.
Source: Теорія та практика дизайну
Theory and practice of design
Abstract: Метою даної публікації являється систематизація й узагальнення відомостей щодо ролі дизайну в конструюванні фірмового стилю. У публікації використані такі методи дослідження: компаративний (при зіставленні різних логотипів), типологічний та описовий методи аналізу ролі дизайну в конструюванні фірмового стилю, узагальнення (для підведення проміжних і заключних підсумків дослідження, формулювання висновків), комплексний підхід (дозволив підпорядкувати усі елементи змісту та форми пропонованої статті меті й завданням дослідження). У статті встановлені основні віхи співвідношення дизайну й конструювання фірмового стилю. Обґрунтовані підходи до розробки маркетингової стратегії використання дизайну в ході розробки фірмового стилю. Висновки, отримані у статті, можуть бути використані під час підготовки навчальних матеріалів з історії фірмового стилю й реклами. Висновки. Виявлено, що дизайн відіграє важливу роль у кожному вимірі фірмового стилю, будь-то зосередження на сильних сторонах організації в традиційному підході, задоволення незадоволених потреб споживачів у перехідному періоді або залучення нових клієнтів чи успішне використання ідей розробки нових продуктів у трансформаційному бізнес-вимірі. Графічний дизайн розвиває ідентичність бізнесу за допомогою брендингу, починаючи від створення та макета логотипу, вибору кольорів і супутніх матеріалів бренду, які використовуються для просування та реклами продуктів. За допомогою графічного дизайну та брендингу це допомагає бізнесу будувати цінності, як дизайн продукту передає інформацію та які емоції дизайнер прагне, щоби цільова аудиторія відчувала. По суті, графічний дизайн і брендинг йдуть рука об руку. Ідентифікація бренду не може бути створена без візуальних елементів, що її оточують. Існує чіткий зв’язок між фірмовим стилем та архітектурою бренду. Налагоджена архітектура бренду є передумовою для початку процесу розробки фірмового стилю. Управління дизайном – це не єдина галузь, яка повинна бути залучена до розробки та управління корпоративним стилем і брендингом. Фірмовий стиль, безумовно, вимагає підтримки з боку керівництва певної компанії. Ресурси в розробці фірмового стилю повинні бути об’єднані зсередини фірми, яка розробляє фірмовий стиль, та її зовнішніх консультантів.
The purpose of this publication is to systematize and generalize information about the role of design in the construction of corporate style. The following research methods are used in the publication: comparative (when comparing different logos), typological and descriptive methods of analyzing the role of design in the construction of corporate style, generalization (for summarizing the intermediate and final results of the research, formulating conclusions), a comprehensive approach (allowed to subordinate all elements of the content and the form of the proposed article, the goals and objectives of the research). The article establishes the main milestones of the relationship between design and construction of corporate style. Reasoned approaches to the development of a marketing strategy for the use of design in the course of developing a corporate style. The conclusions obtained in the article can be used during the preparation of educational materials on the history of corporate style and advertising. Design has been found to play an important role in every dimension of corporate identity, whether it is focusing on an organization’s strengths in a traditional approach, meeting unmet consumer needs in transition or attracting new customers, or successfully leveraging new product development ideas in a transformative business dimension. Graphic design develops the identity of a business through branding, from the creation and layout of the logo, to the choice of colors and associated brand materials used to promote and advertise products. Through graphic design and branding, it helps businesses build values, how product design conveys information, and what emotions the designer wants the target audience to feel. In essence, graphic design and branding go hand in hand. A brand identity cannot be created without visual elements surrounding it. There is a clear connection between corporate identity and brand architecture. An established brand architecture is a prerequisite for starting the process of developing a corporate style. Design management is not the only industry that should be involved in the development and management of corporate style and branding. Corporate style, of course, requires support from the management of a certain company. Resources in the development of a corporate style should be combined from within the firm that develops the corporate style and its external consultants.
DOI: 10.32782/2415-8151.2023.28.23
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25043
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мультимедійного дизайну
Кафедра графічного дизайну
ISSN: 2415-8151 (Print)
2786-8664 (Online)
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Кафедра графічного дизайну (ГД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20231107_304.pdf321,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.