Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25088| Назва: | Інформаційні технології візуалізації у дизайні |
| Інші назви: | Information technologies of visualization in design |
| Автори: | Бровченко, Анатолій Тименко, Володимир Петрович |
| Ключові слова: | візуалізація дизайн мультимедійні технології visualization design multimedia technologies |
| Дата публікації: | 27-чер-2023 |
| Бібліографічний опис: | Бровченко А. І. Інформаційні технології візуалізації у дизайні / А. І. Бровченко, В. П. Тименко // Digital transformations in culture : scientific monograph. – Riga, Latvia : "Baltija Publishing", 2023. – P. 142-162. |
| Source: | Digital transformations in culture |
| Короткий огляд (реферат): | Виокремлено необхідність та особливість формування у студентів закладів вищої дизайн-освіти професійної компетентності з мультимедійного дизайну. Автори вважають, що, при цьому, основний фокус має бути зорієнтований на формування здатностей здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти до подачі інформації в її найкреативніших і стимулюючих формах шляхом інтегрування технологій дизайну, відео, аудіо, анімації; проектуванні засобами комп’ютерної та електронної графіки динамічних презентацій, веб-сторінок для Інтернету та інших комунікаційних проектів. Наголошено, що проблема цифрової дизайн-освіти полягає і у відсутності належної уваги педагогічної громадськості по врахуванню дизайн-обдарованість студентів з візуального дизайну. В дослідженні висвітлено особливості проектно-художньої творчості дизайнерів-експериментаторів типу "зелені трикутники" (Greentriangle), "чорні квадрати" (Blacksquare), "білого поля" (Whitecircle). Сформульовано п’ять засад теорії "інформаційно-енергетичної потрійності творчо обдарованого єства дизайнера", які є методологічним підґрунтям для проектування педагогічними, науково-педагогічними працівниками закладів вищої дизайн-освіти освітнього середовища, сприятливого для визрівання творчої обдарованості студентів-дизайнерів. Автори виокремлюють особливості проектування візуального дизайнера, веб-дизайнера, UI-дизайнера та підкреслюють, що візуальний дизайн є поняттям значно ширшим за графічний дизайн та UI-дизайн (uidesign). В роботі подається сукупність особливих принципів візуального дизайну та проводиться опис трьох етапів оволодівання візуальним дизайном. |
| DOI: | 10.30525/978-9934-26-319-4-9 |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25088 |
| Faculty: | Факультет дизайну |
| Department: | Кафедра мультимедійного дизайну |
| ISBN: | 978-9934-26-319-4 |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра мультимедійного дизайну (МД) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 336-Chapter-Manuscript-19328-1-10-20230626.pdf | 535,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.