Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25173
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТименко, Володимир Володимирович-
dc.date.accessioned2023-11-22T11:23:25Z-
dc.date.available2023-11-22T11:23:25Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТименко В. В. Теоретичні основи формування готовності до педагогічного дизайну у тренерів з футболу / В. В. Тименко // Physical Culture and Sport: Scientific Perspective. – 2023. – № 3. – С. 65-70.uk
dc.identifier.issn2786-6645uk
dc.identifier.issn2786-6653 (online)uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25173-
dc.description.abstractУ статті звертається увага на відповідність модернізованих дескрипторів Національної рамки кваліфікацій сучасній екзистенційно зорієнтованій філософії освіти. З’ясовуються і формулюються філософські і психолого-педагогічні засади формування готовності до педагогічного дизайну у тренерів з футболу. Підкреслюється відповідність різних філософських ідей різним видам освітньої філософії тренерів: традиційний освітній перенніалізм тренера – ідеалістичній філософії; освітній есенціалізм – його реалістичному світогляду; освітній прогресивізм – філософії прагматизму; освітній реконструкціонізм – філософії екзистенціалізму. Екзистенціалізм розглянуто як сучасну філософську теоретичну засаду формування готовності тренерів-реконструкціоністів до педагогічного дизайну – професійного наміру застосовувати інтерактивний метод у футбольно-ігровому проектуванні матчів, в розвитку футбольної культури та здобутті рівнів спеціалізованої спортивної освіти. Тренер-екзистенціаліст засобами педагогічного дизайну створює умови для вибору власної траєкторії розвитку кожним футболістом команди. Теорію "множинного інтелекту" Г. Гарднера визначено як психолого-педагогічну теоретичну засаду готовності тренера до педагогічного дизайну. Виокремлено складові "множинного інтелекту" тренера з футболу: практичну, емоційну, вербальну. Вказано на складові "механізму спортивної творчості" В. Клименка: психомоторику, енергопотенціал, критичність і на їх відповідність складовим "множинного інтелекту". Детально описано практичну складову і психомоторику як пріоритетні для творчого "множинного інтелекту" сучасного тренера з футболу.uk
dc.description.abstractThe article draws attention to the conformity of the modernized descriptors of the National Framework of Qualifications with the modern existentially oriented philosophy of education. Philosophical and psychological-pedagogical principles of formation of readiness for pedagogical design among football coaches are clarified and formulated. Correspondence of various philosophical ideas to various types of educational philosophy of trainers is emphasized: traditional educational perennialism of the trainer – idealistic philosophy; educational essentialism – his realistic worldview; educational progressivism – philosophies of pragmatism; educational reconstructionism – philosophies of existentialism. Existentialism is considered as a modern philosophical theoretical basis for the formation of the readiness of reconstructionist coaches for pedagogical design – the professional intention to apply the interactive method in football and game design of matches, in the development of football culture and the acquisition of levels of specialized sports education. The existential coach creates the conditions for choosing his own development trajectory by each football player of the team by means of pedagogical design. G. Gardner's theory of "multiple intelligence" is defined as a psychological and pedagogical theoretical basis for the trainer's readiness for pedagogical design. The components of the "multiple intelligence" of a football coach are singled out: practical, emotional, verbal. The components of V. Klymenko's "mechanism of sports creativity" are indicated: psychomotor skills, energy potential, criticality and their correspondence to the components of "multiple intelligence". The practical component and psychomotor skills are described in detail as priority for the creative "multiple intelligence" of a modern football coach.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectфілософія освітиuk
dc.subjectметодологічні засадиuk
dc.subjectпедагогічний дизайнuk
dc.subjectтренери з футболуuk
dc.subjectмножинний інтелектuk
dc.subjectphilosophy of educationuk
dc.subjectmethodological principlesuk
dc.subjectpedagogical designuk
dc.subjectfootball coachesuk
dc.subjectmultiple intelligenceuk
dc.titleТеоретичні основи формування готовності до педагогічного дизайну у тренерів з футболуuk
dc.title.alternativeTheoretical basics of the formation of readiness for pedagogical design in football coachesuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorTymenko, Volodymyr-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourcePhysical Culture and Sport: Scientific Perspectiveuk
local.subject.facultyФакультет мистецтв і модиuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайнуuk
local.identifier.doi10.31891/pcs.2023.3.8uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
document.pdf398,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.