Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25191
Title: Фотографія як складова візуальної реклами
Other Titles: Photography as a component of visual advertising
Authors: Хиневич, Р. В.
Коняєва, Марія
Keywords: реклама
фотографія
ілюстрації
advertising
photography
illustrations
Issue Date: Mar-2023
Publisher: Університет Григорія Сковороди в Переяславі
Citation: Хиневич Р. В. Фотографія як складова візуальної реклами / Р. В. Хиневич, М. Коняєва // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Переяслав, 31 березня 2023 року. – Вип. 92. – Переяслав : Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2023. – С. 43-46.
Abstract: Розглянуто рекламну фотографію та визначено її основні характеристики як частини рекламного проекту. Визначено та виокремлено роль фотографії в рекламі.
The photo as a component of visual advertising is considered, its main characteristics as a part of advertising are allocated. The purpose of a photo in advertising is allocated.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25191
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мультимедійного дизайну
Appears in Collections:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Conf2023_Koniaeva_Khynevych.pdf683,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.