Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2532
Title: Застосування методів визначення ефективності рекламної діяльності на ринку
Authors: Рамола, М.-К. П.
Яренко, А. В.
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Рамола М.-К. П. Застосування методів визначення ефективності рекламної діяльності на ринку / М.-К. П. Рамола, А. В. Яренко // Тези доповідей XV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів "Наукові розробки молоді на сучасному етапі". Т. 3 : Секція "Економічні та соціально-політичні проблеми активізації інноваційної діяльності підприємств України". Секція "Міжнародні та національні стандарти в сфері технологій та дизайну" [Текст] : 28-29 квітня 2016 р. — К. : КНУТД, 2016. — С. 170.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2532
Appears in Collections:Наукові розробки молоді на сучасному етапі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20160428-29_TEZY_V3_P170.pdf329,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.