Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2540
Назва: Характеристика основних стильових властивостей формування проектних образів в індустрії моди
Інші назви: Characteristics of main style properties formation of project image in fashion industry
Автори: Чупріна, Н. В.
Ґудзь, А. С.
Ключові слова: модні тенденції
дифузія
індустрія моди
еклектика
стиль
мікростиль
проектний образ
комбінаторика
fashion trends
project image
fashion industry
diffusion
eclectic
style
mikrostyle
combinatorics
Дата публікації: 2016
Видавництво: Центр наукових публікацій
Бібліографічний опис: Чупріна Н. В. Характеристика основних стильових властивостей формування проектних образів в індустрії моди / Н. В. Чупріна, А. С. Ґудзь // Весняні наукові читання (28 квітня 2016 р., м. Київ) : Збірник центру наукових публікацій «Велес» за матеріалами ІІ міжнародної науково-практичної конференції. – К.: Центр наукових публікацій, 2016. – Ч. 2. — С. 133-137.
Короткий огляд (реферат): В роботі проведено аналіз актуальних модних тенденцій та їх класифікацію. За результатами аналізу зроблено висновок, що в чистому вигляді кожен стиль практично не зустрічається. Доведено, що мода останніх років характеризується змішуванням стилів, пошуком нових форм і переосмисленням традиційних напрямів. Обґрунтовано, що на сьогоднішній день застосування стилів в чистому вигляді знизились до мінімуму, фактично існуючи лише теоретично, а наразі практично відбувається максимум комбінаторики. Охарактеризовано причини цього явища в індустрії моди, як з фінансо-вої, так і іміджевої позицій.
This work conducted an analysis of trends and their classification. In result can say that in its pure form almost every style is not found. It is proved that the fashion of recent years characterized by mixing styles, searching for new forms and reinterpretation of traditional di-rections. Proved that today the style in its purest form reduced to a minimum, in fact, existing only in theory and currently maximum of combinatorics. Characterized causes of this phe-nomenon in the fashion industry, both financial and image position.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2540
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мистецтва та дизайну костюма
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161017_105.pdf458,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.