Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25423
Назва: CSR in the textile and clothing industry
Автори: Urošević, Snežana
Jovanović, Marina
Dragović, Njegoš
Ключові слова: corporate social responsibility (CSR)
textile industry
clothing industry
dimensions of corporate responsibility
Дата публікації: 2023
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Urošević S. CSR in the textile and clothing industry / S. Urošević, M. Jovanović, N. Dragović // Збірник тез доповідей VІІ Міжнародної науково-практичної конференції текстильних та фешн-технологій KyivTex&Fashion, м. Київ, 19 жовтня 2023 року. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 155-156.
Короткий огляд (реферат): Corporate social responsibility is becoming a concept whose various aspects are increasingly explored in the textile and clothing industry. The paper focuses on the key features of the concept, its main components and considers some problems of applying the concept in the textile industry of developing countries as well as in the developed part of the world. This text proposes the use of a qualitative methodology that limits the available definitions through an analysis determined by their frequency of use in Google Scholar.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25423
Розташовується у зібраннях:KyivTex&Fashion

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KyivTex&Fashion_2023_P155-156.pdf584,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.