Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2551
Title: Роль стратегічного маркетингу в маркетинговому управлінні
Authors: Хоменко, О.
Євсейцева, О. С.
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Хоменко О. Роль стратегічного маркетингу в маркетинговому управлінні / О. Хоменко, О. С. Євсейцева // Тези доповідей XV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів "Наукові розробки молоді на сучасному етапі". Т. 3 : Секція "Економічні та соціально-політичні проблеми активізації інноваційної діяльності підприємств України". Секція "Міжнародні та національні стандарти в сфері технологій та дизайну" [Текст] : 28-29 квітня 2016 р. — К. : КНУТД, 2016. — С. 181.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2551
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Наукові розробки молоді на сучасному етапі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20160428-29_TEZY_V3_P181.pdf245,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.