Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25658
Назва: Конкурентоспроможність компанії на міжнародному ринку
Інші назви: Competitiveness of the company on the international market
Автори: Шацька, Зорина Ярославівна
Мельник, Артем Олександрович
Ключові слова: конкурентоспроможність
міжнародна конкурентоспроможність
міжнародна конкурентоспроможність підприємства
стратегія міжнародної конкурентоспроможності
аналіз конкурентоспроможності
competitiveness
international competitiveness
international competitiveness of the enterprise
strategy of international competitiveness
analysis of competitiveness
Дата публікації: лис-2023
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Мельник А. О. Конкурентоспроможність компанії на міжнародному ринку : кваліфікаційна робота за спеціальністю 051 Економіка / А. О. Мельник ; наук. кер. З. Я. Шацька ; рец. Т. М. Янковець. – Київ : КНУТД, 2023. – 123 с.
Короткий огляд (реферат): Робота присвячена дослідженню поняття "міжнародна конкурентоспроможність підприємства". В роботі було розглянуто сутність поняття "міжнародна конкурентоспроможність", розкрита її ієрархія і роль в економічній діяльності підприємств, узагальнено класифікацію конкурентних переваг підприємства. Проведено аналіз міжнародної конкурентоспроможності компанії на прикладі підприємства ТОВ "ВіДі Армада" за період 2021-2022 рр. Надані пропозиції щодо підвищення рівня міжнародної конкурентоспроможності підприємств-автодилерів на прикладі компанії ТОВ "ВіДі Армада".
The work is devoted to the study of the concept of "international competitiveness of the enterprise". The work considered the essence of the concept of "international competitiveness", revealed its hierarchy and role in the economic activity of enterprises, summarized the classification of competitive advantages of the enterprise. An analysis of the company's international competitiveness was conducted using the example of ViDi Armada LLC for the period 2021-2022. Proposals for increasing the level of international competitiveness of car dealerships using the example of ViDi Armada LLC are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25658
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра смарт-економіки
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom051_Melnyk_Shatskaya.pdf5,25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.