Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25698
Title: Диверсифікація виробництва як інструмент підвищення ефетивності діяльності підприємств індустрії туризм та гостинності
Other Titles: Production diversification as a tool for increasing the efficiency of tourism and hospitality enterprises
Authors: Борисова, Оксана Володимирівна
Гринюк, Діана Юріївна
Keywords: диверсифікація
стратегія вертикальної диверсифікації
готельно-ресторанний бізнес
сезонні коливання попиту
diversification
vertical diversification strategy
hotel and restaurant business
seasonal fluctuations in demand
Issue Date: 2023
Citation: Борисова О. В. Диверсифікація виробництва як інструмент підвищення ефетивності діяльності підприємств індустрії туризм та гостинності [Електронний ресурс] / О. В. Борисова, Д. Ю. Гринюк // Наука і техніка сьогодні (Серія "Педагогіка", Серія "Право", Серія "Економіка", Серія "Фізико-математичні науки", Серія "Техніка"). – 2023. – № 14 (28). – С. 195-206. – Режим доступу: http://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/8225
Source: Наука і техніка сьогодні (Серія "Педагогіка", Серія "Право", Серія "Економіка", Серія "Фізико-математичні науки", Серія "Техніка")
Science and Technology Today (Series "Pedagogy", Series "Law", Series "Economy", Series "Technology", Series "Physical and Mathematical Sciences")
Abstract: Диверсифікація виробництва є важливим інструментом для підвищення ефективності діяльності підприємств у туристичній індустрії. Цей підхід полягає в розширенні асортименту послуг, продуктів або виробництва, що пропонується компанією і може бути корисним у контексті туристичної галузі, що підтверджується даним дослідженням. Диверсифікація дозволяє підприємству зменшити ризик внаслідок коливань в попиті на конкретні послуги або продукти. Розширення спектру послуг дозволяє підприємствам більш ефективно реагувати на зміни в умовах ринку. Спочатку кризові явища, зокрема пандемія, а згодом, повномасштабне вторгнення рф в Україну також змушують заклади індустрії туризму до глибокої трансформації та адаптації власних бізнес-стратегій на основі диверсифікації послуг. Різноманіття виробництва дозволяє привернути різні сегменти ринку. Підприємство може запропонувати різноманіття турів або готельних послуг для різних типів туристів (сімейні, екскурсійні, бізнес-подорожі тощо). Ширший асортимент дозволяє підприємству виступати більш конкурентоспроможною силою на ринку. Компанія може пропонувати унікальні або додаткові послуги, що привертають увагу клієнтів і роблять її продукцію більш привабливою. Диверсифікація виробництва дозволяє підприємству відкривати нові ринки, які раніше могли бути недоступними. Це створює можливості для збільшення обсягів продажів і залучення нових клієнтів. Швидкі зміни в попиті та технологічний прогрес здатні вплинути на вимоги споживачів. Диверсифікація дозволяє підприємствам швидше адаптуватися до таких змін, пропонуючи нові продукти або послуги, які відповідають новим потребам ринку. Таким чином, диверсифікація виробництва в індустрії туризму, на думку авторів, може бути ефективним стратегічним конкурентоспроможність та адаптуватися до сучасних викликів.
Diversification of production is an important tool for improving the efficiency of enterprises in the tourism industry. This approach consists in expanding the range of services, products or production offered by the company and can be useful in the context of the tourism industry, as evidenced by this study. Diversification allows an enterprise to reduce risk due to fluctuations in demand for specific services or products. Expanding the range of services allows enterprises to respond more effectively to changes in market conditions. Initially, crisis phenomena, in particular the pandemic, and later, the full-scale invasion of Ukraine by russia, also forced tourism industry institutions to deeply transform and adapt their business strategies based on the diversification of services. The diversity of production allows to attract different market segments. The company can offer a variety of tours or hotel services for different types of tourists (family, sightseeing, business travel, etc.). A wider range of products allows the company to act as a more competitive force in the market. The company can offer unique or additional services that attract customers' attention and make its products more attractive. Diversification of production allows the company to open new markets that may not have been available before. This creates opportunities to increase sales and attract new customers. Rapid changes in demand and technological advances can affect consumer requirements. Diversification allows businesses to adapt to such changes faster by offering new products or services that meet new market needs. Thus, diversification of production in the tourism industry, according to the authors, can be an effective strategic tool to help enterprises manage risks, attract new customers, increase competitiveness and adapt to modern challenges.
DOI: 10.52058/2786-6025-2023-14(28)-195-206
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25698
Faculty: Факультет культурних і креативних індустрій
Department: Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу
ISSN: 2786-6025 (online)
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14(28)-Стаття-Борисова-Наука-і-техніка-сьогодні.pdfДИВЕРСИФІКАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ ТА ГОСТИННОСТІ664,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.