Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2586
Назва: Важливість промо-роликів для іміджу компанії
Автори: Мазур, Г. А.
Васильєва, О. С.
Дата публікації: 2016
Видавництво: КНУТД
Бібліографічний опис: Мазур Г. А. Важливість промо-роликів для іміджу компанії / Г. А. Мазур, О. С. Васильєва // Тези доповідей XV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів "Наукові розробки молоді на сучасному етапі". Т. 1 : Секція "Нові наукомісткі технології виробництва матеріалів, виробів широкого вжитку та спеціального призначення" [Текст] : 28-29 квітня 2016 р. — К. : КНУТД, 2016. — С. 194.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2586
Розташовується у зібраннях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Наукові розробки молоді на сучасному етапі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160428-29_ТЕZY_V1_P194.pdf252,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.