Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25914
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Махович, І. А. | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-05T11:29:54Z | - |
dc.date.available | 2024-03-05T11:29:54Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Махович І. А. Гейміфікація в контексті індивідуалізації навчання студентів комп’ютерних спеціальностей [Електронний ресурс] / І. А. Махович // Світ дидактики: дидактика в сучасному світі : збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 7-8 листопада 2023 року. – Київ : "Видавництво Людмила", 2024. – C. 328-332. – Режим доступу: https://doi.org/10.32751/world_didactics3 | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25914 | - |
dc.description.abstract | Робота досліджує важливість індивідуалізації навчання в сучасному освітньому середовищі. Розглядаються важливі внески українських та зарубіжних вчених, які досліджують гейміфікацію в освітній галузі. Автори стверджують, що гейміфікація дозволяє студентам навчатися у власному темпі, використовувати різні методи навчання і отримувати миттєвий, зворотний зв’язок. Вона сприяє створенню індивідуальних шляхів навчання, де студенти можуть вибирати завдання різного рівня складності і адаптувати навчальний матеріал до своїх потреб та стилю вивчення. Висновок роботи полягає в тому, що гейміфікація залишається перспективним шляхом для досягнення індивідуалізації навчання у галузі комп’ютерних спеціальностей і її застосування може покращити освітній процес для студентів комп’ютерних спеціальностей. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | "Видавництво Людмила" | uk |
dc.subject | гейміфікація | uk |
dc.subject | індивідуалізація навчання | uk |
dc.subject | gamification | uk |
dc.subject | computer science education | uk |
dc.title | Гейміфікація в контексті індивідуалізації навчання студентів комп’ютерних спеціальностей | uk |
dc.title.alternative | Gamification in the context of individualization of education for students of computer majors | uk |
dc.type | Thesis | uk |
local.contributor.altauthor | Makhovych, Inna | - |
local.subject.section | Соціально-гуманітарні науки | uk |
local.subject.faculty | Інститут права та сучасних технологій | uk |
local.subject.department | Кафедра філології та перекладу (ФП) | uk |
local.conference.location | Київ | uk |
local.conference.date | 2023-11-07 | - |
local.conference.name | Світ дидактики: дидактика в сучасному світі | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра філології та перекладу (ФП) Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Махович_І._Гейміфікація_Дидактика_2023_(2024).pdf | 861,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.