Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25914
Title: Гейміфікація в контексті індивідуалізації навчання студентів комп’ютерних спеціальностей
Other Titles: Gamification in the context of individualization of education for students of computer majors
Authors: Махович, І. А.
Keywords: гейміфікація
індивідуалізація навчання
gamification
computer science education
Issue Date: 2024
Publisher: "Видавництво Людмила"
Citation: Махович І. А. Гейміфікація в контексті індивідуалізації навчання студентів комп’ютерних спеціальностей [Електронний ресурс] / І. А. Махович // Світ дидактики: дидактика в сучасному світі : збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 7-8 листопада 2023 року. – Київ : "Видавництво Людмила", 2024. – C. 328-332. – Режим доступу: https://doi.org/10.32751/world_didactics3
Abstract: Робота досліджує важливість індивідуалізації навчання в сучасному освітньому середовищі. Розглядаються важливі внески українських та зарубіжних вчених, які досліджують гейміфікацію в освітній галузі. Автори стверджують, що гейміфікація дозволяє студентам навчатися у власному темпі, використовувати різні методи навчання і отримувати миттєвий, зворотний зв’язок. Вона сприяє створенню індивідуальних шляхів навчання, де студенти можуть вибирати завдання різного рівня складності і адаптувати навчальний матеріал до своїх потреб та стилю вивчення. Висновок роботи полягає в тому, що гейміфікація залишається перспективним шляхом для досягнення індивідуалізації навчання у галузі комп’ютерних спеціальностей і її застосування може покращити освітній процес для студентів комп’ютерних спеціальностей.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25914
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Appears in Collections:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Махович_І._Гейміфікація_Дидактика_2023_(2024).pdf861,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.