Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26340
Title: Маркетингове дослідження вибору оптимальних каналів розподілу підприємств
Authors: Хоменко, О. І.
Яренко, Г. О.
Issue Date: 2015
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Яренко Г. О. Маркетингове дослідження вибору оптимальних каналів розподілу підприємств / Г. О. Яренко ; наук. кер. О. І. Хоменко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 33.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26340
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2015_P033.pdf138,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.