Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26351
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМурована, Л. В.uk
dc.contributor.authorЗінорук, Л. В.-
dc.date.accessioned2024-04-19T10:39:27Z-
dc.date.available2024-04-19T10:39:27Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЗінорук Л. В. Ребрендінг як життєво необхідна складова для існування бренду / Л. В. Зінорук ; наук. кер. Л. В. Мурована // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 44.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26351-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleРебрендінг як життєво необхідна складова для існування брендуuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2015-11-13-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління-
Розташовується у зібраннях:Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2015_P044.pdf140,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.