Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26351
Title: Ребрендінг як життєво необхідна складова для існування бренду
Authors: Мурована, Л. В.
Зінорук, Л. В.
Issue Date: 2015
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Зінорук Л. В. Ребрендінг як життєво необхідна складова для існування бренду / Л. В. Зінорук ; наук. кер. Л. В. Мурована // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 44.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26351
Appears in Collections:Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2015_P044.pdf140,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.