Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26354
Title: Маркетингові дослідження: зміст, структура та етапи здійснення в сучасних умовах управління
Authors: Гвоздецька, І. В.
Прокопишена, О. М.
Issue Date: 2015
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Прокопишена О. М. Маркетингові дослідження: зміст, структура та етапи здійснення в сучасних умовах управління / О. М. Прокопишена ; наук. кер. І. В. Гвоздецька // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 46.
Abstract: Метою написання тез є обґрунтування необхідності та ролі маркетингових досліджень в сучасних умовах управління; пояснення впливу маркетингових досліджень на діяльність суб’єктів господарювання; розгляд алгоритму проведення маркетингових досліджень та його удосконалення.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26354
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2015_P046.pdf139,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.