Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26357
Title: Тенденції формування сучасної маркетингової концепції
Authors: Забурмеха, Є. М.
Кукурудза, Д.
Issue Date: 2015
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Кукурудза Д. Тенденції формування сучасної маркетингової концепції / Д. Кукурудза ; наук. кер. Є. М. Забурмеха // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 49.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26357
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2015_P049.pdf145,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.