Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26371
Title: Використання теорії ігор у формуванні ціни на товар
Authors: Геселева, Н. В.
Новіков, Д. В.
Issue Date: 2015
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Новіков Д. В. Використання теорії ігор у формуванні ціни на товар / Д. В. Новіков ; наук. кер. Н. В. Геселева // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 63.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26371
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2015_P063.pdf139,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.