Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26418
Title: Особливості формування та сприйняття іміджу підприємства роздрібної торгівлі
Authors: Шарко, В. В.
Назарук, Т. В.
Issue Date: 2015
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Назарук Т. В. Особливості формування та сприйняття іміджу підприємства роздрібної торгівлі / Т. В. Назарук ; наук. кер. В. В. Шарко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 105.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26418
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2015_P105.pdf146,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.