Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26445
Title: Сучасні стратегії маркетингу контролю якості продукції
Authors: Зінченко, О. В.
Армаш, Г. О.
Issue Date: 2015
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Армаш Г. О. Сучасні стратегії маркетингу контролю якості продукції / Г. О. Армаш ; наук. кер. О. В. Зінченко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 132.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26445
Appears in Collections:Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2015_P132.pdf140,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.