Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26452
Title: Сучасні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності
Authors: Янковець, Т. М.
Бондаренко, А. С.
Issue Date: 2015
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Бондаренко А. С. Сучасні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності / А. С. Бондаренко ; наук. кер. Т. М. Янковець // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 136.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26452
Appears in Collections:Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2015_P136.pdf138,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.