Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26516
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKugai, Kseniia-
dc.date.accessioned2024-05-08T11:54:59Z-
dc.date.available2024-05-08T11:54:59Z-
dc.date.issued2024-03-
dc.identifier.citationKugai K. AI-powered personalization: revolutionizing foreign language learning in pedagogical science / K. Kugai // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика = Psychological and pedagogical problems of higher and secondary education in the conditions of modern challenges: theory and practice : матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків, 20-21 березня 2024 року. – Харків : Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2024. – C. 193-196.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26516-
dc.description.abstractThe article presents the analysis of the transformative role of AI in personalized language learning. It has been specified how AI technologies, such as adaptive learning platforms, NLP applications, and intelligent tutoring systems meet individual learners’ needs, optimizing the language acquisition process. Besides the benefits, the challenges related to privacy, ethics, and equitable access are determined.uk
dc.description.abstractРобота аналізує трансформаційну роль штучного інтелекту в персоналізованому підході до вивчення мов. Уточнено, як технології ШІ, такі як адаптивні навчальні платформи, додатки NLP та інтелектуальні навчальні системи відповідають індивідуальним потребам студентів, оптимізуючи процес вивчення мови. Окрім переваг, визначено виклики, пов’язані з конфіденційністю, етикою та рівним доступом.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherХарківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковородиuk
dc.subjectpersonalizationuk
dc.subjectartificial intelligenceuk
dc.subjectforeign language educationuk
dc.subjectpersonalized learninguk
dc.subjectlearning toolsuk
dc.subjectперсоналізаціяuk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectвивчення іноземних мовuk
dc.subjectперсоналізоване навчанняuk
dc.subjectзасоби навчанняuk
dc.titleAI-powered personalization: revolutionizing foreign language learning in pedagogical scienceuk
dc.title.alternativeПерсоналізація за допомогою штучного інтелекту: революція у вивченні іноземних мов у педагогічній науціuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorКугай, Ксенія Борисівна-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладу (ФП)uk
local.conference.locationХарківuk
local.conference.date2024-03-20-
local.conference.nameПсихолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практикаuk
local.conference.namePsychological and pedagogical problems of higher and secondary education in the conditions of modern challenges: theory and practiceuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kugai_K_ AI_powered_personalization_revolutionizing_foreign_language_learning_in_pedagogical_science.pdf615,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.