Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26550
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалишев, М. Ю.-
dc.contributor.authorСапфірова, Н. М.-
dc.date.accessioned2024-05-14T10:38:55Z-
dc.date.available2024-05-14T10:38:55Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМалишева М. Ю. Розробка двовимірної графіки відеоігор: особливості вибору кольорів і психологічні аспекти впливу на гравця / М. Ю. Малишева, Н. М. Сапфірова // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2023 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 72-78.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26550-
dc.description.abstractУ статті розглянуто мовно-семіотичні засоби використання кольорів у 2D-графіці, у тому числі у відеоіграх, їх вплив на психологічний відгук користувача та використання у подальшому дизайні внутрішньо-ігрового середовища. Досліджено алгоритми творчого пошуку колористичних рішень дизайнера щодо створення двовимірної графіки: дизайн рівнів та оточення, колір дизайну персонажів, передача емоційного змісту відеоігри. Виявлено характерні прийоми використання колірних палітр у створенні 2D-графіки задля успішної імерсії гравця в відеоігрове середовище.uk
dc.description.abstractThe article explores the linguistic and semiotic tools for utilizing colors in 2D graphics, including video games, and their influence on the psychological response of the user, as well as their application in the subsequent design of the in-game environment. It investigates the algorithms of the creative search for color solutions by designers in the creation of twodimensional graphics, encompassing level and environment design, character design, and the conveyance of emotional content in video games. Distinctive techniques in the use of color palettes for the creation of 2D graphics are identified to ensure the successful immersion of the player in the video game environment.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectвідеограuk
dc.subject2D-графікаuk
dc.subjectколірuk
dc.subjectкольорознавствоuk
dc.subjectdesignuk
dc.subjectvideo gameuk
dc.subject2D graphicsuk
dc.subjectcoloruk
dc.subjectcolor theoryuk
dc.titleРозробка двовимірної графіки відеоігор: особливості вибору кольорів і психологічні аспекти впливу на гравцяuk
dc.title.alternativeFeatures of the choice of colors for the development of two-dimensional graphics of video gamesuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorMalysheva, M.-
local.contributor.altauthorSapfirova, N.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2023-11-17-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості-
local.conference.sectionІнноваційний розвиток освіти, культурних і креативних індустрій України в умовах післявоєнного відновленняuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2023_V1_P072-078.pdf526,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.