Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26550
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Малишев, М. Ю. | - |
dc.contributor.author | Сапфірова, Н. М. | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-14T10:38:55Z | - |
dc.date.available | 2024-05-14T10:38:55Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Малишева М. Ю. Розробка двовимірної графіки відеоігор: особливості вибору кольорів і психологічні аспекти впливу на гравця / М. Ю. Малишева, Н. М. Сапфірова // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2023 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 72-78. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26550 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто мовно-семіотичні засоби використання кольорів у 2D-графіці, у тому числі у відеоіграх, їх вплив на психологічний відгук користувача та використання у подальшому дизайні внутрішньо-ігрового середовища. Досліджено алгоритми творчого пошуку колористичних рішень дизайнера щодо створення двовимірної графіки: дизайн рівнів та оточення, колір дизайну персонажів, передача емоційного змісту відеоігри. Виявлено характерні прийоми використання колірних палітр у створенні 2D-графіки задля успішної імерсії гравця в відеоігрове середовище. | uk |
dc.description.abstract | The article explores the linguistic and semiotic tools for utilizing colors in 2D graphics, including video games, and their influence on the psychological response of the user, as well as their application in the subsequent design of the in-game environment. It investigates the algorithms of the creative search for color solutions by designers in the creation of twodimensional graphics, encompassing level and environment design, character design, and the conveyance of emotional content in video games. Distinctive techniques in the use of color palettes for the creation of 2D graphics are identified to ensure the successful immersion of the player in the video game environment. | en |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Київський національний університет технологій та дизайну | uk |
dc.subject | дизайн | uk |
dc.subject | відеогра | uk |
dc.subject | 2D-графіка | uk |
dc.subject | колір | uk |
dc.subject | кольорознавство | uk |
dc.subject | design | uk |
dc.subject | video game | uk |
dc.subject | 2D graphics | uk |
dc.subject | color | uk |
dc.subject | color theory | uk |
dc.title | Розробка двовимірної графіки відеоігор: особливості вибору кольорів і психологічні аспекти впливу на гравця | uk |
dc.title.alternative | Features of the choice of colors for the development of two-dimensional graphics of video games | uk |
dc.type | Article | uk |
local.contributor.altauthor | Malysheva, M. | - |
local.contributor.altauthor | Sapfirova, N. | - |
local.conference.location | Київ | - |
local.conference.date | 2023-11-17 | - |
local.conference.name | Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості | - |
local.conference.section | Інноваційний розвиток освіти, культурних і креативних індустрій України в умовах післявоєнного відновлення | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра графічного дизайну (ГД) Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Innovatyka2023_V1_P072-078.pdf | 526,16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.